سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله آنلاین

راهنمای استفاده از برنامه اینستاگرام

صفحه‌ی ورود (Log In)

صفحه‌ی ورود به شما اجازه ساخت حسابی جدید یا ورود به یک حساب که در حال حاضر موجود است را می‌دهد. همچنین می‌توانید با انتخاب Log In و سپس Forgot رمز عبور خود را بازیابی کنید.

این را هم در ذهن داشته باشید که زمانی که به یک حساب کاربری که در حال حاضر موجود است، وارد می‌شوید، می‌بایست از آن نام کاربری و رمز عبور استفاده کنید.

راهنمای استفاده از برنامه اینستاگرام

پروفایل (Profile)

پروفایل شما، زندگی‌نامه و پست‌های اینستاگرام شما را نمایش می‌دهد. همچنین قسمتی است که می‌توانید در آن اطلاعات حسابتان را ویرایش کنید و تنظیمات آن را انجام دهید.

برای ورود به بخش پروفایل، روی مورد نظر کلیک کنید. در این قسمت در مورد پروفایل اطلاعات بیشتری بیاموزید.

پروفایل وب‌سایت

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت اینستاگرام از طریق نام کاربری و رمز عبور، به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید. در این قسمت در مورد پروفایل وب‌سایت اطلاعات بیشتری بیاموزید.

دوربین

دوربین  به شما اجازه می‌دهد تا در برنامه‌ی اینستاگرام عکس و ویدیو بگیرید و در Feed به اشتراک بگذارید. در این قسمت در مورد به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم اطلاعات بیشتری بیاموزید.

جستجو و مرور صفحات

در قسمت  جستجو و مرور صفحات می‌توانید تصاویر و فیلم‌هایی از حساب‌های کاربری‌ که هم‌اکنون آن‌ها دنبال نمی‌کنید را بیابید. همچنین می‌توانید موضوعاتی که ما فکر می‌کنیم در اینستاگرام از آن لذت خواهید برد را ببینید. در این قسمت در مورد جستجو و مرور صفحات اطلاعات بیشتری بیاموزید.

خانه (صفحه اصلی یا Home)

خانه  یا صفحه‌ی اول تصاویری که توسط شما و دوستانتان ارسال شده را نشان می‌دهد. می‌توانید تصاویر را لایک کرده و برای آن‌ها نظر بگذارید.

فعالیت

قسمت فعالیت ، نشان‌دهنده‌ی لایک ها و نظراتی است که برای پست‌های شما ثبت شده است و به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌ها و فیلم‌هایی که دوستانتان آن‌ها را لایک می‌کنند و در آن‌ها نظر می‌گذارند را ببینید.

 

منبع: چطورپدیا